Vanjsko oglašavanje jedan je od najučinkovitijih oblika oglašavanja u današnjem društvu, kada ljudi većinu vremena provode izvan kuće i žive brzim tempom.

Samim tim što sve više vremena provode vani, manje su izloženi medijima kao što su TV i radio. Zimi, ljeti, po kiši i suncu, danju i noću mediji vanjskog oglašavanja stalno su prisutni u prostoru kojim se krećemo u svojim dnevnim ritmovima.

Kontinuiranom 24-satnom prisutnošću u prostoru mediji vanjskog oglašavanja kumuliraju broj osoba koje vide oglasnu poruku, a isti primatelj istu poruku vidi veći broj puta, te je brže prihvaća i duže pamti.

Vanjsko oglašavanje dolazi ciljano do potrošača, tamo gdje kupuju, žive, rade i gdje provode slobodno vrijeme. Oglašavanjem na ovim mjestima Vaša poruka aktivno sudjeluje u procesu odlučivanja o kupnji potrošača. Ovaj način oglašavanja odličan je podsjetnik na utemeljene brendove kao i uvod u nove projekte ili proizvode.

Koristeći ih na kreativan način, mogu postati dio svoje okoline i time oglašivači mogu postići iznimno visoku uočljivost i pamtljivost promotivne poruke.